اطلاعات تماس
ایران - مازندران- آمل , بلوار بسیج لاله 44 پلاک 91 طبقه اول
۰۲۱۹۱۰۱۹۲۹۱۹
info@iranweb-host.ir
Get Startedخدمات پیشنهادی
اسکریپت های قابل نصب
وردپرس
هاتس پات
جمولا
دروپال
ویندوز
شاپیفای
مجنتو
تایپو تری
قوانین و شرایط استفاده از سرویس ها
1- این تفاهم نامه فیمابین شرکت توکان گستر هوشمند با نام تجاری ایران وب هاست به شماره ثبت ۱۳۸۰ و شناسه ملی ۱۴۰۰۶۵۰۸۳۵۰ به آدرس وبگاه iranweb-host.ir که در این توافق نامه “شرکت” یا ” شرکت ایران وب هاست” یا ” ایران وب هاست ” نامیده می شود از یک طرف و از طرف دیگر شما (وکیل، نماینده، وارث و جانشین شما) که در این توافقنامه “مشترک” و یا “کاربر” و یا “مشتری” و یا “خریدار” با مشخصات مندرج در پورتال حقیقی یا حقوقی خود ،که از طریق فرم عضویت و یا خرید سرویس در پورتال کابران ایران وب هاست درج شده است تنظیم گردیده و قابل اجرا می باشد .
2- کلیه مشترکین و مشتریان و خریداران و نمایندگان فروش که از طریق وب سایت ایران وب هاست و یا مراجعه به محل شرکت اقدام به خرید و استفاده از تمامی سرویس های این شرکت نمایند ملزم به مطالعه دقیق این توافق نامه و پذیرش آن می باشند و باید در تمامی مراحل کاری و استفاده از خدمات ایران وب هاست این توافق نامه را اجرا و قوانین آن را رعایت کنند.
** در خصوص اشخاص حقوقی افرادی که دسترسی به پورتال کاربر دارند به عنوان نماینده تام الاختیار مشترک شناخته می شوند و تمامی مکاتبات نماینده با ایران وب هاست و تمامی امور انجام گرفته توسط نماینده ، مورد تایید مشترک می باشد.
3- کلیه خریداران و مشترکین موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود شامل کپی شناسنامه ، کارت ملی و تاییده شماره تلفن ثابت برای اشخاص حقیقی و برای اشخاص حقوقی درخواست شخص حقوقی بهمراه کپی روزنامه رسمی و آخرین تغییرات ، به ایران وب هاست می باشند . درصورت عدم دریافت این مدارک توسط ایران وب هاست در هنگام عضویت مشترک در پورتال کاربران و خرید هرکدام از سرویس ها و خدمات ، همواره حق درخواست و بررسی این مدارک برای ایران وب هاست محفوظ بوده و درصورت عدم ارائه مدارک درخواستی در زمان مقرر ، حقوق مالکیتی خریدار ملغی محسوب می شود .
4- کلیه مشترکین موظف به تایید شماره موبایل خود ( احراز هویت پیامکی ) ثبت شده در پروفایل کاربری خود بوده و متعهد می شوند در صورت تغییر شماره موبایل سریعا شماره موبایل جدید را به ایران وب هاست اعلام و احراز هویت نمایند.
5- کلیه مشترکین متعهد به استفاده از شماره موبایل با مالکیت خود می باشند و مجاز به ثبت شماره موبایل شخص ثالث در حساب کاربری خود نیستند. در صورت ثبت شماره موبایلی که با نام و اطلاعات هویتی پرداخت کننده مطابقت نداشته باشد ، آن پرداخت به عنوان پرداخت فیشینگ شناسایی شده و سرویس خریداری شده سریعا حذف خواهد گردید. ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر عهده مشترکی که شماره موبایل خود را در اختیار شخص ثالث قرار داده است، می باشد.
6- مشترک اذعان می نماید که تمامی اطلاعات هویتی ارائه شده ، آدرس ها ، شماره های تماس ، اسکن مدارک و سایر اطلاعات مرتبط صحیح بوده و همواره در بروز بودن این اطلاعات در پورتال کاربری خود تلاش خواهد کرد. این حق برای ایران وب هاست محفوظ می باشد که هر زمان نیاز به کنترل اطلاعات هویتی کاربر داشت ، نسبت به درخواست این اطلاعات و کپی مدارک از کاربر اقدام نماید و همچنین این حق برای ایران وب هاست محفوظ می باشد که تا زمان تکمیل اطلاعات ، نسبت به تعلیق سرویس کاربر بدون اطلاع قبلی اقدام نماید.
7-کلیه مسئولیت های ناشی از این تفاهم نامه بر عهده مشترک و نماینده مشترک هر یک متضامنا می باشد.
1- خریدار / مشترک / مشتری / کاربر : شخصیتی است حقیقی یا حقوقی که در پورتال کاربران ایران وب هاست ثبت شده است.
** چنانچه پرداخت صورتحساب ها توسط شخص دیگری بجز خریدار / مشترک انجام شده باشد ، ایران وب هاست مسئولیت عودت وجه به حساب آن شخص را برعهده نداشته و در نتیجه به حساب کاربری اضافه خواهد شد. صورتحساب میبایست توسط کارت بانکی که پرداخت میشود ، با نام و نام خانوادگی خریدار مطابق داشته باشد.
2- سرویس : هر کدام از سرویس های ایران وب هاست اعم از :
هاست ، دامنه ، نمایندگی هاست ، سرور مجازی ، سرور ابری ، نصب و کانفیگ نرم افزاری ، پشتیبانی سرور ، پشتیبانی وبسایت و سرورهای اختصاصی.
3- وبسایت و پورتال کاربران : وبگاهی به آدرس my.iranweb-host.ir بعنوان بخش پشتیبانی و حسابداری سرویس ها که مشترک در آن دارای حساب کاربری بوده و از طریق آن میتواند لیست سرویس های خود را مشاهده ، آنها را تمدید و یا ارتقاء دهد . و آدرس iranweb-host.ir بعنوان معرفی سرویس ها میباشد و هیچگونه ثبت مشخصات در سایت اصلی انجام نمی گردد.
** لازم به ذکر است که تمامی اطلاعات هویتی مشترک در این پورتال و حساب کاربری مشترک ثبت گردیده و درصورت نیاز و صلاح دید سابین سرور این اطلاعات با دریافت مدارک هویتی لازم قابل تغییر و ویرایش می باشد.
** مسئولیت صحت اطلاعات درج شده در پورتال کاربری و حساب کاربری مشترک ، بر عهده مشترک می باشد.
4- تعرفه : فهرستی کامل از قیمت و تعرفه کلیه سرویس ها و خدمات قابل ارائه که برروی وبسایت ایران وب هاست به آدرس iranweb-host.ir که در سربرگ سایت با عناوین وسرویس های مختلف درج شده است.
** تنها مرجع رسمی برای ارائه تعرفه سرویس ها وخدمات ایران وب هاست ، وبسایت و پورتال کاربری ایران وب هاست می باشد.
5- کاربر سایت : هر شخصی که از سراسر دنیا میتواند به وبسایت وارد شده و تمام بخش ها را مشاهده و مرور نماید.
6- تحویل سرویس و انجام خدمات : ارائه شناسه یا رمز عبور کلیه سرویس های درخواست شده مشترک و یا اعلام انجام سایر خدمات درخواستی بر اساس فاکتور و یا قرار داد فی مابین مشترک و ایران وب هاست می باشد.
7- تعلیق : قطع سرویس بصورت موقت و یا دائم توسط ایران وب هاست و یا ارائه دهنده بالا دستی همچون رجیسترار یا دیتاسنتر و …
8- آپتایم : زمان آنلاین بودن سروریس ها که از طریق وبگاهی به آدرس status.iranweb-host.ir تمامی رخداد ها برای مشاهده توسط کاربران به نمایش گذاشته میشود که در بازه های زمانی 1 ماه به میلادی محاسبه میگردد.
9- سررسید : اتمام حجمی ، زمانی و دوره ای که در آن تاریخ ذکر شده سرویس به حالت تعلیق درآمده و مسدود می گردد.
10- ثبت کننده اصلی دامنه : مرجع و شرکتی خارجی که دامنه ها توسط نمایندگی دامنه ایران وب هاست به نام خریدار اصلی ثبت می گردد و ایران وب هاست بین خریدار و ثبت کننده اصلی یک نماینده و واسط میباشد تا پرداخت ریالی توسط شما براحتی انجام گیرد.
11- اختلال در سرویس : هرگونه مشکل در خصوص اینترنت کشور ، قطعی برق لحظه ای و خاموش شدن سرور ها به مدت حداکثر 10 دقیقه با عنوان اختلال یاد شده و شامل قطعی نمیشود.
12- قطعی در سرویس : هر گونه مشکل سخت افزاری یا خطای نرم افزاری که منجر به از دسترس خارج شدن سرویس ها به مدت بیش از 6 ساعت گردد ، با عنوان قطعی در سرویس یاد میشود.
13- اسپم یا هرزنامه : هرگونه ایمیلی که شخص گیرنده بدونآنکه در آن خبرنامه یا سایت عضو باشد دریافت میکند که منجر به گزارش از سوی او به وبسایتهای شناسایی اسپم ارسال شده و در نتیجه آیپی سرور بلک لیست میگردد.
14 – اعتبار کاربری : هرگونه مبلغی که از سمت کاربر بدون خرید یک محصول و سرویس و یا دریافت خدماتی از ایران وب هاست به درگاه آنلاین شرکت واریز گردد مستقیما به حساب کاربری وارد شده و کاربر میتواند از آن مبلغ برای خرید و تمدید سرویسها و یا پرداخت صورتحساب ها اقدام نماید.
** در پرداخت های اعتباری هیچگونه مبلغ مالیاتی از کاربر دریافت نمیشود ، اما در صورتحساب ها مبلغ ارزش افزوده کسر میگردد.
15- ترافیک : به میزان دیتا/داده ای که در طول یکماه میلادی از سوی کاربر برای دانلود و آپلود مصرف میشود ترافیک گفته میشود که در سرویس های داخل ایران بصورت محدود و در سرویس های خارج از ایران بصورت نامحدود ارائه میگردد.
1- نحوه ارتباط مستند ایران وب هاست با مشترک ایمیلی های ارسالی ایران وب هاست به آدرس ایمیل مشترک که در پورتال کاربری ثبت شده است و پاسخ به تیکت های ثبت شده مشترک در پورتال کاربری خواهد بود .
**همچنین نحوه ارتباط مستند مشترک با ایران وب هاست ثبت تیکت در پورتال کاربری و دریافت شماره تیکت و درصورت عدم دسترسی به پورتال کاربری ارسال نامه رسمی و دریافت رسید از ایران وب هاست می باشد.
2- ایران وب هاست مسئولیتی نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خریداری که اطلاعات تماس تغییریافته خود را از طرق معتبر به اطلاع شرکت نرسانده است، ندارد.
قوانین کلی مرتبط با استفاده از خدمات و سرویس های ایران وب هاست
1- در هر زمانی که مشترک بخواهد سرویس خود را ارتقاء دهد درصورت تایید ایران وب هاست ، مبلغ پرداختی بابت سرویس فعلی نسبت به زمان باقی مانده محاسبه و با پرداخت ما به التفاوت مبلغ زمان باقی مانده و نرخ سرویس ارتقا یافته، سرویس فعلی به سرویس جدید تغییر مییابد.
2- در زمان تغییر سرویس از گروهی به گروه دیگر سرویس ها امکان اعمال هزینه های پرداختی و محاسبه مابه التفاوت وجود ندارد . بطور مثال : ارتقاء هاست به سرور مجازی یا اختصاصی ( در این خصوص میبایست امکان سنجی از سوی بخش فنی برای مشترک انجام و سپس پیش فاکتور صادر گردد که شامل هزینه راه اندازی و نصب نرم افزاری و … میتواند باشد )
3- بکاپ گیری از اطلاعات و داده های مشترک برروی سرویس ها همچون انواع هاست ، سرور مجازی ، سرور اختصاصی برعهده مشترک می باشد و ایران وب هاست مسئولتی در قبال از بین رفتن داده های موجود در سرویس ها و خدمات مشترک ندارد.
** توجه داشته باشید که از سرویس های هاست اشتراکی و نمایندگی هاست بکاپ بصورت هفتگی گرفته شده و در سرور دیگری ذخیره میگردد اما تضمینی بابت صحیح بودن اطلاعات درون بکاپ توسط ایران وب هاست ارائه نمی گردد.
4- ایران وب هاست مسئولیت آپلود ( بارگذاری) اطلاعات برروی سرویس مشترک و دانلود اطلاعات مشترک بصورت رایگان را از خود سلب می نماید.
5- مشترک می بایست اطلاعات فنی کافی و آشنایی کافی جهت استفاده و بهره برداری صحیح از سرویس خود را داشته باشد وایران وب هاست مسئولیت آموزش استفاده و بهره برداری از سرویس به مشترک را از خود سلب می نماید.
6- مشترک بعد از خرید سرویس موظف است، حداکثر طی 24 ساعت ، تطابق سرویس تحویلی با پلن انتخابی و اجرای صحیح سرویس را بررسی نماید.
7- درصورت تجاوز منابع سرویس مشترک از حدود تعیین شده ، حق قطع سرویس تا زمان تعیین وضعیت سرویس برای ایران وب هاست محفوظ میباشد. در این شرایط مشترک میبایست جهت ارتقاء سرویس خود به پلن های بالاتر و یا کاهش مصرف خود اقدام نماید تا مجددا سرویس دهی به مشترک انجام گیرد.
8- مالک سخت افزار و تجهیزات سرورهای اختصاصی ، ایران وب هاست و یا ارائه دهنده های بالا دستی هستند و پرداخت هزینه اجاره سرور موجب ایجاد حق مالکیت نمی شود.
9- تمامی مسئولیت عدم استفاده صحیح از سرویس ها و خدمات برعهده مشترک بوده و سابین سرور تنها ارائه کننده سرویس ها و خدمات بر اساس استاندارها و تعهدات فنی اعلام شده در خدمات خود می باشد.
10- تمامی توافقات خاص مشترک با ایران وب هسات تنها بصورت کتبی و با مهر و امضاء مجاز ایران وب هاست معتبر می باشد و کلیه توافقات مشترک با پرسنل چه بصورت کتبی و چه به صورت شفاهی یا به طریق دیگر فاقد اعتبار بوده و تحت هیچ شرایطی قابل قبول نمی باشد.
11- هیچ کدام از تجهیزات ، داده ها ، نام دامنه یا اطلاعات به عنوان امانت نزد ایران وب هاست نمی باشند و مشترک حق هرگونه ادعای خیانت در امانت را از خود سلب می نماید.
12- در کلیه تعاملات فی مابین مشترک و ایران وب هاست در هر بستر ارتباطی اعم از ایمیل ، تیکت پشتیبانی ، تماس تلفنی و غیره رعایت ادب و احترام برای هر دو طرف الزامی بوده و درصورت بروز هرگونه بی احترامی از سوی هر یک از طرفین ، طرف دیگر حق پیگیری از طریق مراجع ذیصلاح را حق مسلم خود اعلام میدارد .
نکته 4 : در صورت مشاهده رفتار خارج از عرف و بی احترامی به هر یک از پرسنل ایران وب هاست ، ایران وب هاست این حق را برای خود محفوظ میدارد که سرویس مشترک را لغو نموده و مشترک حق هر گونه شکایت و اعتراضی را از خود سلب می نماید.
1- درصورت بروز هرگونه مشکل سخت افزاری مشترک موظف است بروز مشکل را به پشتیبانی ایران وب هاست اعلام نمایید و ایران وب هاست مسئولیت تعویض سخت افزار معیوب را برعهده دارد .
2- ایران وب هاست هیچ گونه مسئولیتی جهت به دست آوردن دامنه و اطلاعات حذف شده از روی سرور های خود پس از اتمام قرارداد ( سررسید سرویس ) را ندارد.
3- ایران وب هاست تلاش میکند زمان انقضاء سرویس های مشترک را از طریق پست الکترونیک(ایمیل) مشترک که در پورتال کاربران ثبت شده است به اطلاع مشترک برساند . عدم دسترسی مشترک به پست الکترونیک خود مسئولیتی برای ایران وب هاست ایجاد نمی کند .
** مسئولیت نگهداری داده ها و کنترل آنها بر عهده مشترک بوده و عدم اطلاع رسانی سابین سرور در رابطه با زمان انقضا سرویس ادعای خسارت را برای مشترک ایجاد نخواهد کرد .
4- وضعیت سرویس ها ، زمان انقضا سرویس ها و دامنه ها ، فاکتورهای سررسید و قابل پرداخت همگی در حساب کاربری مشترک در پورتال کاربران در دسترس بوده و مشترک همواره میتواند با ورود به حساب کاربری خود در پورتال کاربران نسبت به بررسی آنها اقدام کند.
5- مدت زمان قطعی سرویس به دلیل عدم پرداخت فاکتورهای مرتبط با سرویس ( مطالبات ایران وب هاست ) و همچنین قطعی سرویس به دلیل بروز تخلف توسط مشترک و مدت زمان بررسی جرائم و تخلفات توسط کارشناسان فنی ایران وب هاست به مدت زمان سرویس مشترک اضافه نمی گردد و ایران وب هاست نیز مسئولیتی در خصوص جبران خسارت بر عهده نخواهد داشت.
6- ایران وب هاست تنها مسئولیت سرویس دهی در حوزه سرویس ها و خدمات خود را برعهده دارد و در قبال اختلال اینترنت مشترک ، مشکلات برنامه نویسی وبسایت مشترک ، نرم افزارها و دامنه های مشترک که نزد دیگران ثبت شده است و کلیه اقداماتی که خارج از اختیارات ایران وب هاست می باشد مسئولیتی برعهده ایران وب هاست نمی باشد .
7- ملاک وجود اختلال در سرویس های ارائه شده ، گزارشات منتشر شده توسط واحد فنی ایران وب هاست می باشد که در وبگاه status.iranweb-host.ir منتشر می گردد.
8- درصورت بروز مشکل سخت افزاری برای سرور های اختصاصی ، مسئولیتی برعهده ایران وب هاست نبوده و باتوجه به پرداخت ارزی که در حین خرید انجام میشود مسيولیتی در خصوص عودت وجه برای ایران وب هاست نخواهد داشت . همچنین مسئولیت از دست رفتن داده های کاربر بر روی سرورهای اختصاصی بر عهده ایران وب هاست نبوده و مشتری میبایست از دیتای خود همواره بکاپ در جای دیگری غیر از زیر ساخت همان سرور داشته باشد.
9- سرویس ها بر اساس استاندارد و قوانین داخلی و خارجی و مصالح سابین سرور تعریف شده و ارائه می شوند و غیرقابل تفکیک و تغییر می باشند . لذا مشترک موظف است پیش از خرید بررسی های لازم را انجام دهد . چرا که خرید هر یک از سرویس ها و خدمات ایران وب هاست به منزله پذیرش کلیه قوانین و مقررات ایران وب هاست می باشد.
10- تمامی سرویس ها مطابق شرایط و منابع و امکانات درج شده در صفحات مربوط به هر سرویس و خدمات ، ارائه می شوند و سابین سرور مسئولیتی در قبال عدم تطابق سرویس با نیاز مشترک ندارد.
1- لغو سرویس از پنل کاربری بدون هماهنگی با بخش فروش و مالی شامل بازگشت وجه نشده و مشترک با لغو سرویس عدم بازشت وجه را تایید می نماید.
2- ایران وب هاست برای تمام سرویسهای هاست اشتراکی و نمایندگی هاست ، بازگشت وجه را به مدت 7 روز در نظر گرفته است و پس ازطی مدت زمان ذکر شده برگشت وجه تحت هیچ شرایط و عنوانی صورت نمیگیرد.
3- مشترک در هر لحظه از شبانه روز میتواند نسبت به لغو سرویس خود پس از گذشت 7 روز ضمانت بی قید و شرط از طریق پنل کاربری با ثبت درخواست لغو برای سرویس ، اقدام کرده و حق و حقوق خود نسبت به بازگشت وجه را از خود سلب نماید.
4- نحوه ارتباط مستند جهت لغو سرویس و بازگشت وجه و دریافت پشتیبانی از طریق بخش تیکتینگ پورتال کاربران با واحد فروش و مالی می باشد .
5- سرور مجازی ، سرور اختصاصی ، دامنه ولایسنس اشتراکی فاقد بازگشت وجه بوده و هیچگونه عودت وجهی برای این سرویسها تحت هیچ شرایط و عنوانی صورت نمیگیرد.
6- پلن های پشتیبانی سایت و پشتیبانی سرور و مدیریت سرور دارای خدمات عودت وجه میباشد و در صورتی که طبق پلن ها ، موارد ذکر شده انجام نگردد ، هزینه روزهای سپری شده و موارد انجام شده کسر و مابقی طی 7 روز کاری به حساب شما عودت داده خواهد شد.
1- اطلاع رسانی آماده شدن سرویس به مشترک توسط ایران وب هاست از طریق ایمیل ثبت شده در حساب کاربری مشترک پس از پرداخت تعرفه سرویس انجام شده و در تمام مراحل ثبت سفارش نیز یک ایمیل از سوی ایران وب هاست به کاربر ارسال خواهد شد.
2- درصورتی که مشترک طی 48 ساعت پس از ثبت سفارش و پرداخت فاکتور ایمیل تحویل سرویس را دریافت نکند موظف است از طریق تیکت با واحد فروش ارتباط برقرار کند . لازم بذکر است در هر لحظه کارشناسان فروش ایران وب هاست به این مورد واقف بوده و پیگیریهای لازم را با کاربر انجام خواهند داد.
3- مسئولیتی در قبال عدم استفاده مشترک از سرویس خریداری شده متوجه ایران وب هاست نمی باشد.
4- حداکثر زمان تحویل سرویس ها در بدترین شرایط عمومی کشور و جهان 1 ماه از زمان خرید می باشد.
5- درصورت عدم انجام سفارش در حداکثر مدت زمان ذکر شده ، مشترک موظف است علاوه بر اعلام کتبی به سابین سرور از طریق تیکت نیز پیگیری کند.
6- درصورت مغایرت در مشخصات سرویس تحویلی به مشتری با مشخصات اعلام شده در پلن مرتبط با سرویس خریداری شده ، مشترک موظف است ظرف مدت 24 ساعت به واحد فروش اطلاع دهد .
** چنانچه پلن اشتباهی به کاربر تحویل داده شود که کمتر از مشخصات سرویس مربوطه میباشد ، هزینه اضافی پرداخت شده توسط کاربر به اعتبار حساب کاربری ایشان در ایران وب هاست واریز می گردد و در طی یک تیکت اطلاع رسانی میشود.
** همچنین در صورتی که پلن بالاتر از سرویس خریداری شده تحویل مشترک گردد و مشترک طی 24 ساعت اعلام اشکال و اشتباه در سرویس اعلام ننماید ، ایران وب هاست موظف است طی یک تیکت این مشکل را اعلام و هزینه مابه التفاوت را فاکتور نماید. در صورت عدم پرداخت صورتحساب در چنین مواقعی ، سرویس کاربر به صورت موقت و خودکار مسدود میگردد.
7- مشترک موظف است تمامی سرویس هایی که نزد ایران وب هاست تمدید میکند را پس از تمدید بررسی و درصورت عدم تمدید سرویس موضوع را ظرف مدت 24 ساعت به اطلاع واحد فروش از طریق تیکت یا بصورت کتبی برساند .
1- سرویس های میزبانی وب اشتراکی ارائه شده توسط ایران وب هاست برای ارسال ایمیل های انبوه و تبلیغاتی مناسب نیستند و ارسال هرگونه ایمیل انبوه و تبلیغاتی برروی سرویس های ایران وب هاست ممنوع می باشد.
2- ارسال ایمیل برای اشخاصی که خودشان در لیست ایمیل وب سایت کاربر عضو نشده باشند اسپم محسوب می شود و در صورت رخداد چنین مشکلی ، هاست مشترک مسدود خواهد شد.
3- ارسال هرگونه فایل مخرب از طریق ایمیل تحت هر شرایطی ممنوع بوده و عواقب آن بر عهده مشترک احراز هویت شده خواهد بود.
4- ارسال ایمیل بصورت گروهی و تعداد بالا (حداکثر 200 ایمیل در روز و 50 ایمیل درساعت مجاز می باشد به شرط آنکه کلیه گیرندگان ایمیلها، خودشان درخواست دریافت ایمیل از سایت مشترک را داشته و آدرس و توضیح نحوه لغو عضویت به زبان انگلیسی در متن ایمیل وجود داشته باشد) ممنوع می باشد .
5- ارسال هرزنامه (Spam ) عمدا ویا سهوا (ملاک تشخیص تیم فنی ایران وب هاست و گزارشات ارسال شده از سوی دیتاسنترهای خارجی و ایرانی و یا اشخاص گزارش دهنده و همچنین سایتهای شناسایی اسپم) حتی اگر از سرویس میل سرویس دهنده ثالثی استفاده شده باشد ممنوع می باشد .
6- تمام ایمیل های ورودی و خروجی از سرور های ایران وب هاست دائما در حال بررسی هستند و در صورتی که ثابت گردد از سمت اکانت مشترک اسپم ارسال می شود، سرویس مشترک بدون هیچگونه اخطار و اطلاع قبلی مسدود می شود و مشترک در این شرایط موظف به برقراری ارتباط باایران وب هاست جهت بررسی و حل مشکل پیش آمده می باشد.
7- درصورتی که ایمیل های مکرر از سرویس مشترک و یا فایل های قرار گرفته برروی سرویس مشترک ارسال شوند ایران وب هاست حق بررسی ایمیل های ارسالی و فایل های ارسالی را برای خود محفوظ میدارد و همچنین مجاز است بدون اطلاع قبلی به مشترک نسبت به حذف فایل های فوق جهت جلوگیری از ارسال اسپم اقدام کند و در این شرایط مشترک هیچ گونه حق اعتراضی نخواهد داشت.
8- ارسال ایمیل با محتویات غیر واقعی و گمراه کننده به قصد انحراف کاربران اینترنت و هدایت آن ها به جایی غیر مشخص، که خود کاربر از آن خبر ندارد ممنوع است.
9- در صورت ارسال اسپم از نوع a-b-c فورا هاست کاربر مسدود و در طی یک تیکت به اطلاع مشترک خواهد رسید و کاربر حداکثر طی 12 ساعت موظف به رفع مشکل به شرط رفع دائمی میباشد .
** درصورت تکرار ارسال اسپم از طریق همان مشکل در آینده ، باعث مسدودی کامل سرویس مشترک شده و هیچگونه عودت وجهی شامل این مورد نخواهد بود.
10- در صورت ارسال اسپم به صورت غیر عمد توسط سایت یا کدهای مخرب ، ایران وب هاست موظف به مسدودی کامل هاست مشترک بوده و یک تیکت در این خصوص ارسال و مسیر دقیق رخداد اسپم را به کاربر اطلاع رسانی خواهد نمود و مشترک موظف به رفع مشکل حداکثر طی 6 ساعت میباشد.
1- کلیه سرویس های ارائه شده بجز سرویس های زیر دارای بازگشت وجه 7 روزه می باشند :
ثبت ، تمدید و انتقال دامنهانواع سرور های اختصاصی ارائه شده از لوکیشن های مختلفانواع سرور مجازی های ارائه شده از لوکیشن های مختلفلایسنس های اشتراکی ( لایسنس های نو و تخفیف دار )خدمات مدیریت و پشتیبانی سرور های اختصاصی و مجازیخدمات نصب و کانفیگ و پشتیبانی انواع نرم افزار ها و اسکریپت ها
2- پلن های پشتیبانی سایت و پشتیبانی سرور و مدیریت سرور دارای خدمات عودت وجه میباشد و در صورتی که طبق پلن ها ، موارد ذکر شده انجام نگردد ، هزینه روزهای سپری شده و موارد انجام شده کسر و مابقی طی 7 روز کاری به حساب شما عودت داده خواهد شد.
3- ضمانت بازگشت وجه تنها شامل 7 روز ابتدایی سرویس هاست و نمایندگی هاست می باشد .
4- تمدید و یا ارتقاء سرویس تحت هیچ شرایط و عنوانی شامل بازگشت وجه نمی شود .
5- پس از پایان زمان بازگشت وجه ، هیچ گونه درخواست و اعتراضی مورد پذیرش سابین سرور نبوده و کاربر حق هرگونه اعتراضی را با پذیرش قوانین از خود سلب می نماید .
6- بازگشت وجه تنها با درخواست کتبی از طریق ثبت تیکت در پورتال کاربری و کسر هزینه های قرارداد مانند : هزینه های انتقال بانکی و کارمزد بانکی ، مالیات بر ارزش افزوده بصورت باقی مانده خالص انجام خواهد شد.
7- ایران وب هاست حق قطع سرویس دهی به مشترکی که دارای بدهی به ایران وب هاست میباشد را برای خود محفوظ می دارد . درصورتی که مشترک بابت سرویس های قبلی خود بدهکار بوده سرویس های جدید نیز تعلیق خواهند شد و مشترک حق هر گونه اعتراض و شکایت را با پذیرش قوانین از خود سلب می نماید.
1- نحوه پرداخت به همان شکل های درج شده در پورتال کاربری بوده و مشترک میبایست نسبت به نگهداری اطلاعات پرداخت خود تا زمان اتمام قرارداد آن سرویس نزد خود نگهداری نماید.
2-نحوه پرداخت تعرفه سرویس ها و خدمات بصورت آنلاین از طریق درگاه پرداختی موجود در پورتال کاربری و یا پرداخت بصورت فیش بانکی و یا کارت به کارت و ثبت فیش بانکی و رسید کارت به کارت ازطریق پنل کاربری می باشد . سایر شیوه های پرداخت مورد تایید ایران وب هاست نبوده و ایران وب هاست مسئولیتی نخواهد داشت.
3- در صورت پرداخت به حساب یا کارت به کارت و موارد مشابه ، مشترک میبایست هزینه ارزش افزوده را در پرداختی خود طبق فاکتور صادر شده واریز نماید.
4- مشترک میبایست حداکثر طی 48 ساعت کاری نسبت به دریافت فاکتور رسمی خود از سابین سرور اقدام نماید. در غیراینصورت ایران وب هاست فاکتور را به صورت نوع دوم در سامانه ارسال خواهد شد.
5-مشترک موظف است تمامی پرداخت های آنلاین را با حساب های بانکی بنام خود انجام دهد . در صورت استفاده از حساب بانکی اشخاص غیر ، مسئولیت آن برعهده مشترک و شخص صاحب حساب بوده و سابین سرور مسئولیتی در این مورد برعهده نخواهد داشت.
6- درصورت تشخیص ایران وب هاست مبنی بر اینکه مشترک در زمان استفاده از سرویس خود به هر طریق ( عمد و غیر عمد یا مشکل نرم افزاری و یا اشتباه پرسنل ) به منابع و امکانات بیشتری از سرویس خریداری شده ( منابع درج شده در تعرفه سرویس خریداری شده ) دست پیدا کرده است و یا مدت زمان بیشتری از سرویس خریداری شده نسبت به مدت زمان قانونی آن استفاده کرده است ، حق خواهد داشت مابه التفاوت آن را از مشترک دریافت کند . پرداخت این مابه التفاوت برای مشترک اجباری بوده و ایران وب هاست حق پیگیری قانونی در این رابطه را برای خود محفوظ میدارد.
7- ایران وب هاست در بازه های زمانی مختلفی بنابر صلاح دید کارشناسان فروش کد های تخفیفی جهت استفاده مشتریان و خریداران سرویس ها منتشر می کند . تمامی کد های تخفیف در بازه های زمانی اعلامی ایران وب هاست قابل استفاده می باشد و در سایر زمان ها قابل پذیرش نمی باشند.
8- برای خرید سرویس ها و خدمات تنها امکان استفاده از یک کد تخفیف بصورت همزمان وجود خواهد داشت.
1- ایران وب هاست موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده ها و اطلاعات موجود در حد امکانات موجود می باشد.
همچنین کلیه اطلاعات و دادههای خریدار را محرمانه تلقی نموده و بهجز موارد ابلاغ رسمی نهادهای قضایی و حاکمیتی در سایر موارد از افشای آنها بدون موافقت خریدار به هر شکلی خودداری خواهد کرد
2- ایران وب هاست نسبت به اموری که در حیطه مشترک برای امنیت اطلاعات مشترک می باشد مسئولیتی ندارد و مشترک همواره موظف است موارد امنیتی مرتبط با حساب کاربری خود در پورتال کاربری و اطلاعات و داده های خود برروی سرویس ها را رعایت کند.
3- ایران وب هاست مسئولیتی نسبت به ضعف امنیتی وبسایت مشترک ، نرم افزارها و اپلیکیشن های مورد استفاده مشترک نخواهد داشت و این مسيولیت را از خود سلب می کند.
4-اطلاعات مندرج در Whois دامنه به دلیل قابل رؤیت بودن برای عموم از این قاعده مستثنا است که شامل ایپی کارگزار و نیم سرورهای ایران وب هاست میباشد.
1- حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای در هر زمانی برای ایران وب هاست محفوظ می باشد.
درمورد تغییراتی که سرویس مشترک را تحت تاثیر قرار میدهد ایران وب هاست موظف است تا 12 ساعت قبل از آغاز تغییرات نسبت به اطلاع رسانی به مشترکین از طریق ایمیل/تیکت اقدام نموده و مشترک موظف است خود و سرویس خود را با این تغییرات و زمان تغییرات سازگار کند. ( تنها ایمیل ثبت شده در پروفایل کاربری مشترک مورد تایید است و به ایمیل های دوم ارسال نمیشود.)
** در شرایط خاصی مانند از دست رفتن دیسک یا خرابی یکی از قطعات که منجر به خاموش شدن سرور میشود ، ایران وب هاست مسئولیت ایجاد تیکت و یا اعلام مشکل از طریق تیکت و تماس و پیامک و شبکه های اجتماعی را از خود سلب نموده و صرفا بر روی رفع مشکل تمرکز خواهد نمود.
2- تغییرات مالکیتی سرویس از طریق پورتال کاربری و بخش امکانات هوشمند و یا ارسال تیکت توسط مشترک و یا نماینده مشترک انجام می شود.
3- مشترک اختیار تام به ایران وب هاست جهت اعمال هرگونه تغییرات لازم در جهت بهبود سطح کیفیتی سرویس ها را میدهد .
** این تغییرات میتواند در سطح نرم افزار یا سخت افزار و یا شبکه باشد .
4- تغییر مالکیت سرویس تنها با ارائه مدارک هویتی مالک قبلی و مالک جدید قابل انجام خواهد بود وایران وب هاست حق دریافت این مدارک را پیش از تغییر مالکیت از مشترکین دارد.
1- پس از ثبت دامنه ، سابین سرور هیچ مسئولیتی نسبت به آن دامنه نخواهد داشت و مسئولیت آن تماما برعهده مشترک خواهد بود.
2- ایران وب هاست مسئولیتی در قبال ثبت و مدت زمان ثبت و تایید و فعال شدن دامنه های IR ندارد . درصورتی که مدت تاخیر در تایید و فعال شدن دامنه بیش از یک ماه طول بکشد به شرط عدم نقص در مدارک و اقدامات متقاضی ، اقدامات فسخ شده و اعلام فسخ قرارداد توسط مشترک ، وجه پرداختی صرفا به حساب کاربری مسترد می گردد.
3- تمدید دامنه های تاریخ گذشته درصورت امکان تمدید ، شامل پرداخت جریمه خواهد بود و مسئولیت پرداخت جریمه با مشترک می باشد . این جریمه توسط ثبت کننده اصلی دریافت می شود و ارتباطی با ایران وب هاست ندارد.
** هزینه جریمه میتواند بین 1 الی 10 برابر هزینه ثبت/تمدید باشد.
4- تاریخ مستند برای تمدید دامنه ها whois بین المللی می باشد . برای دامنه های IR استعلام از ثبت کننده ( ایرنیک ) مستند می باشد.
5- اگر در هنگام سفارش ثبت دامنه مرجع ثبت کننده آن را ثبت نکند و یا در حین تکمیل مراحل ثبت دامنه توسط شخص دیگری ثبت شود و یا درخواست انتقال دامنه به هر دلیلی انجام نشود ایران وب هاست تنها مسئولیت بازپرداخت وجه پرداختی مشترک به حساب کاربری مشترک را داشته و هرگونه مسئولیت دیگر را از خود سلب می نماید.
6- درصورتی که مشترک درخواست انتقال دامنه به خارج از ایران وب هاست را دارد ، میبایست 20 روز قبل از سررسید این عملیات را انجام و کد انتقال را دریافت نماید.
** طبق قوانین بین المللی ، انتقال دامنه بین 7 تا 10 روز کاری زمانبر میباشد و میبایست کد انتقال حداقل 10 روز قبل از سررسید از ثبت کننده فعلی دریافت گردد. در غیر اینصورت امکان انتقال فراهم نخواهد بود و ایران وب هاست در این مورد مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.
7- مشترک موظف است پیش از ثبت دامنه به نام خود ، تحقیق لازم را انجام دهد . پس از ثبت دامنه توسط مشترک درصورت ادعای شخص ثالث مورد تایید مراجع ذی صلاح ایرانی و بین المللی ، ایران وب هاست حق مسدودی دامنه را داشته و بر اساس رای مراجع و قوانین ایرانی و بین المللی عمل خواهد کرد.
** بصورت مثال چنانچه شما دامنه ای مانند digikalamag.info یا iranweb-host.net یا هر دامنه مشابه دیگری که از قبل ثبت شده باشد را به نام خود ثبت نمایید و شرکت اصلی این دامنه ها از دامنه شما شکایت به عمل آورند ، ایران وب هاست دامنه را مسدود خواهد نمود و هیچگونه مسئولیتی در قبال خسارات وارد شده به شما متوجه ایران وب هاست نخواهد بود.
8- پس از ثبت دامنه توسط مراجع ثبت کننده دامنه امکان لغو و بازگشت وجه و ویرایش نام دامنه تحت هیچ عنوان و شرایطی وجود ندارد .
9- درصورت لغو و یا تعلیق و یا حذف دامنه به دلایل مرتبط با تحریم ، ایران وب هاست مسئولیتی نخواهد داشت و خسارتی از این بابت به مشترک پرداخت نخواهد شد.
10 – ثبت دامنه های پریمیوم ( دامنه های خاص از قبل تعیین شده ) با قیمت عادی قابل انجام نیست و گاها ممکن است تا چند صد هزار دلار بابت ثبت یک دامنه پریمیوم بایستی هزینه پرداخت فرمایید.
تخطی از شرایط مندرج در زیر موجب تعلیق سرویس دهی به مشترک بدون اطلاع قبلی به مشترک می شود و ایران وب هاست تنها مرجع تشخیص دهنده تخطی از شرایط مندرج می باشد .
1- ایران وب هاست حق قطع سرویس بدون اطلاع قبلی مشترک و اجتناب از سرویس دهی به مشترک را برای خود محفوظ می دارد .
2- زمانی که ایران وب هاست از تخلفی مطلع می شود نسب به بررسی موضوع و تخلف اقدام خواهد کرد . لذا در این صورت برای جلوگیری از ادامه تخلف و تخطی از شرایط ممکن است سرویس مشترک بصورت موقت تا زمان بررسی کامل قطع شود.
3- حق پیگرد قانونی متخلف برای ایران وب هاست همواره محفوظ است و همچنین ایران وب هاست حق محدودسازی و یا تعلیق کردن دائمی سرویس را پس از بررسی تخلف برای خود محفوظ میدارد که به نوع تخلف بستگی دارد.
** در صورت آپلود هر گونه کد مخرب یا کدهای فیشینگ و نرم افزارهای فیشینگ و ابلاغیه و سهام عدالت و … ، بدون اطلاع کاربر هاست حذف شده و هیچگونه بکاپی نیز قابل ارائه نخواهد بود و اطلاعات کاربر احراز هویت شده نیز به پلیس محترم فتا ارسال خواهد شد.
4- هر مورد و عملی که در ذیل به آن اشاره نشده باشد اما از نظر قوانین جاری کشور ایران یا کشور محل قرارگیری یا ارائه سرویسها خلاف قوانین مدنی و قضایی باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب میگردد.
5- ایران وب هاست هیچ گونه وجه و خسارتی به مشترک متخلف در رابطه با مسدود شدن سرویس یا اجتناب از سرویس دهی و یا از دست رفتن اطلاعات کاربرمتخلف پرداخت نخواهد کرد . همچنین مسئولیت تخلف های صورت گرفته برعهده مشترک بوده و مشترک مسئولیت جبران هرگونه خسارت وارده به سابین سرور را برعهده دارد .
برخی از تخلفات :نصب و استفاده از نرم افزارهایی که موجب اختلال در عمکرد سرور می شوند.استفاده از نرم افزارهای بدون رعایت حق کپی رایت ایران و بین المللی .وجود فایل های ویروس و کدهای مخرب عمدا یا سهوا برروی سرویس مشترک .ارسال هرزنامه ( Spam ) بصورت عمدی یا سهوی ( ملاک تشخیص واحد فنی و کارشناسان فنی ایران وب هاست است )ارسال فایل های مخرب و ویروسی از طریق ایمیل و یا قرارگیری جهت دانلود برروی وبسایت مشترک و یا هر شکل دیگری . ( این فایل ها بدون اطلاع رسانی توسط ایران وب هاست حذف خواهند شد )ارسال ایمیل گروهی و تعداد بالا ( بیش از 200 ایمیل در روز و 50 ایمیل در ساعت )دریافت گزارش از مراجع ذی صلاح و یا سرویس دهنده های بالا دستی ایران وب هاست در رابطه با تخلف برروی سرویس مشترکاستفاده از سرور ها جهت ایجاد اختلال و یا نفوذ به سرویس های شخص ثالت.عدم رعایت محدوده منابع اختصاص داده شده به سرویس مشترکمختل کردن امنیت سیستم و شبکه ایران وب هاست و مراکز داده ( دیتاسنتر )انجام هرگونه فعالیتی که موجب اختلال در سرویس دهی سابین سرور به مشترک و یا سایر مشترکین شود.انجام عملیات استخراج رمز ارز بروی سرویس ها و سرور های ایران وب هاستانتشار اکاذیب بر علیه دیگران و شرکت های مشابه و …اهانت به اشخاص گروه ها و قومیت های مختلف و کشور ها و پرسنل ایران وب هاستفروش یا تبلیغ هرگونه محصولات و خدمات غیرمجاز بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورهای میزبان سرور هاکلاهبرداری های اینترنتی و اعمالی که موجب فریب بازدیدکنندگان اینترنتی می شود.سایت های حامی و مرتبط با گروه های تروریستینگهداری ، ارسال ، انتشار و تبلیغ و هر عمل مشابه که مرتبط با مسائل و محصولات جنسی است . Mail server Open relay اندازی راه انجام فعالیت IRC و Sorrent و Botnetفعال سازی Recursion برای DNS سرور
6- مسئولیت محتوای درج شده و قرار گرفته برروی سرویس مشترک و دامنه مشترک برعهده مشترک بوده و ایران وب هاست مسئولیتی در قبال محتوای وبسایت و سرویس مشترک ندارد . این مسئولیت شامل تخلفات عمدی و سهوی و انجام گرفته توسط اشخاص ثالث برروی سرویس و وبسایت و دامنه مشترک نیز می شود.
7- درصورت عدم رعایت قوانین جرائم رایانه ای جبران تمامی خسارات و هزینه های جزئی و کلی وارده بر ایران وب هاست و تمام مشتریان موجود و پاسخگویی به مراجع ذیصلاح برعهده مشترک می باشد.
8- ایران وب هاست حق دریافت هزینه تاخیر در تمدید سرویس توسط مشترک را بر اساس تعرفه داخلی ایران وب هاست و سرویس دهنده های بالا دستی برای خود محفوظ می دارد.
9- دریافت هزینه فنی جهت رفع مسدودی سرویس برای ایران وب هاست محفوظ می باشد.
10- مشترک حق هرگونه اعتراض نسبت به مسدودسازی سرویس خود با توجه به تخلف انجام گرفته را از خود سلب می نماید.
1- درصورت بروز هرگونه اختلاف ناشی از این توافق نامه ، مطالبه خسارت ، فسخ و دیگر اختلافات مرتبط با این توافق نامه ، مشترک موظف است موضوع را بصورت کتبی به اطلاع مدیریت ایران وب هاست برساند و رسید کتبی دریافت کند تا موضوع مورد بررسی قرار گیرد . ایران وب هاست موظف است طی 15 روز کاری نسبت به بررسی موضوع اقدام و نتیجه را به اطلاع مشترک برساند .
در صورت عدم حصول نتیجه پس از ۱۵ روز کاری، خریدار میتواند به شورای انتظامی سازمان نظام صنفی رایانهای مراجعه نموده تا موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهد. ضمناً طرفین نظر این شورا را بهعنوان حکم مرضیالطرفین پذیرفته و حق شکایت و یا درخواست حکم به سایر مراجع را نخواهد داشت.
** ضمناً کاربر نظر این شورا را بهعنوان حکم مرضیالطرفین پذیرفته و حق شکایت و یا درخواست حکم به سایر مراجع را نخواهد داشت.
1-ایران وب هاست هیچ گونه تعهد و مسئولیتی برای انجام مسئولیت ها و تعهداد خود در قبال موارد فورس ماژور مانند : بلایای طبیعی ، آتش سوزی ، زلزله ، جنگ ، شورش ، اغتشاش یا آشوب عمومی ، انفجار ، اعتصاب ، حملات سایبری محدودیت های دولتی و تحریم را ندارد . با این شرایط همواره ایران وب هاست تلاش خواهد کرد تا اثرات موارد فورس ماژور به کمترین میزان خود برسد . تحریم و عدم امکان تبادل و تهیه ارز نیز از موارد فورس ماژول محاسبه میشود.
1-هر شخص حقیقی یا حقوقی با عضویت در پورتال کاربران ایران وب هاست و یا پرداخت مبلغی جهت استفاده از خدمات و سرویس ها ، تمامی قوانین و شرایط موجود در این تفاوق نامه را پذیرفته و نیازی به دریافت امضا از وی نمی باشد . با پذیرش این قوانین سایر قوانین شفاهی و کتبی کن لم یکن تلقی می شود .
2-لازم به ذکر است هر مشترک ( شخص حقیقی و حقوقی ) در هنگام عضویت در پورتال کاربران ایران وب هاست و خرید سرویس از ایران وب هاست موظف به مطالعه و پذیرش این قوانین و توافق نامه می باشد و هر گونه عذر و بهانه ای از سوی وی مورد پذیرش ایران وب هاست و تمامی مراجع قانونی و انتظامی و قضایی نخواهد بود .
3- شرط عضویت و استفاده از سرویس ها و خدمات ایران وب هاست مطالعه قوانین و شرایط استفاده از سرویس ها و خدمات در این توافق نامه و زدن تیکت مطالعه و پذیرش این قوانین و توافق نامه در تمامی فرم های عضویت و فرم های خرید سرویس ها و خدمات از سایت و پرتال کاربران می باشد .
1 – خدمات شرکت به همان شکلی که هستند ارائه میشوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمیگردد. ضمناً هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بیعیب بودن، عدم قطعی، امنیت و … ارائه نمیشود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای شرکت که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار میباشند. ایران وب هاست وجود داده های بکاپ را تضمین نکرده وتحت هیچ شرایطی مسئولیت حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن دادهها روی سرور) نخواهد داشت.
2- کلیه خریداران محترم باید تا 12 ساعت پس از ارسال تیکت و abuse و یا موارد مشابه … توسط ایران وب هاست در ارتباط با شکایتهای احتمالی در مورد استفاده ناصحیح از سرویس به آن پاسخگو باشند. واضح است که مهلت ذکر شده از زمان ارسال تیکت توسط پشتیبانی ایران وب هاست محاسبه شده و مسئولیت مواردی مانند درج اطلاعات تماس اشتباه، عدم کنترل ایمیل در زمان مجاز و سایر موارد مشابه با خریدار محترم میباشد.
** همچنین تماس با مشتریان به جز در موارد بحرانی که از طریق شماره تماس ثبت شده در پورتال کاربری ممکن است گرفته شود در باقی زمان ها انجام نشده وایران وب هاست مسئولیت تماس مداوم از سوی خود را سلب مینمایدو
** همچنین راه ارتباطی و رسمی ایران وب هاست از طریق سیستم تیکتینگ ( بخش پشتیبانی – ارسال تیکت ) میباشد و پیامک و تماس جزو وظایف تیم پشتیبانی و فروش نمیباشد.
3- زمانی که هاست اشتراکی منقضی شودایران وب هاست به هیچ شکل و تحت هیچ عنوانی مسئولیتی در قبال نگهداری اطلاعات آن با عنوان بکاپ یا هر عنوان فنی و عرفی و رسمی دیگر برای سرویس مذکور ندارد. در صورت امکان بازگشت اطلاعات یا ری استور بکاپ سرویس کاربر موظف به پرداخت هزینه جداگانه برای آن میباشد و ایران وب هاست در این صورت موظف به ری استور رایگان بکاپ نخواهد بود.
4- لایسنس های اشتراکی مانند سی پنل و کلاودلینوکس و لایت اسپید و دایرکت ادمین برای سرورهای ایران تحریم هستند. چنانچه خریدار محترم قادر به نصب سی پنل نباشد ، میبایست به پشتیبانی فنی اطلاع دهد تا توسط ایران وب هاست نصب به روش اختصاصی انجام گردد. در لایسنس های تخفیف دار هیچگونه نصبی توسط پشتیبانی انجام نشده و خریدار حق هرگونه اعتراض در این خصوص را از خود سلب مینماید.
5-سقف (حداکثر ) خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف و داوری به خریدار برای هریک از انواع سرویسها بغیر از دامنه و سرور های اختصاصی و ابری که مستقیما با ارز پرداخت میگردند و امکان لغو ندارند ، حداکثر معادل هزینه پرداختی آن سرویس توسط خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.
1-ایران وب هاست حق تجدید نظر در تمام قوانین و سیاست های کاری خود را محفوظ میدارد و اعلام میکند که در هر لحظه از شبانه روز مطابق با نیاز های خود و کاربرانش ، میتواند در تمام بند های این توافق نامه تجدید نظر کند .
2- ایران وب هاست متعهد می شود درصورت تغییر در توافق نامه و سیاست های کاری خود ، تاریخ بروزرسانی را در انتهایی ترین بخش این صفحه قرار دهد .
3- تمام مشترکین متعهد به مطالعه دوره ای تمام توافق نامه ها جهت آگاهی از آخرین تغییرات بوده و حق هرگونه اعتراض را از خود سلب می نمایند.